söndag 9 oktober 2011

ditt ego på brottsplatsen

Jag vet att jag är dålig på att visa det, att prata om känslor och så, men jag vill bara att du ska veta att om jag kunde så skulle jag trycka ditt ansikte mot en scanner och göra en ansiktsmask av din fula nuna för att sen använda den vid ett värdetransportrån som misslyckas för att jag råkar lämna ditt ego på brottsplatsen i form av en lapp där det står hur mycket du älskar dig själv och snoppar av alla konversationer som handlar om någon annan med din gigantiska sax till käft för att abrupt vända fokus mot dig själv igen och ditt jävla liv som du livebloggar om i tron om att någon bryr sig egentligen.

3 kommentarer:

  1. Svar: Mina gästbloggare var jätte duktiga :)

    Och nu kommer min uppdatering i bloggen eftersom jag är hemma :)

    Kramar, Silluuu.blogg.se!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du haft en bra dag, & vill klicka dig tillbaka till min blogg ;)

    SvaraRadera

Lätta ditt hjärta <3